Bij een aanbesteding kunt u als inschrijver gevraagd worden om een plan van aanpak te schrijven. Als u deze goed onderbouwt en u voldoet aan de gunningscriteria kan het document een doorbraakfactor vormen voor de gunning van de opdracht. Als inschrijver moet u dus overtuigend en SMART (Specifiek, Meetbaar, Acceptabel, Realistisch en Tijdgebonden) zijn in uw beschrijvingen, want genoemde toezeggingen moet u uiteraard ook na kunnen komen.
Het opstellen van een plan van aanpak is een tijdrovende klus die wij u uit handen kunnen nemen. Dat doen wij aan de hand van gegevens uit de begroting en de planning. In het document beschrijven we niet alleen het project tot in detail, maar ook het beheer, de strategieën, duurzaamheidsmaatregelen, werkwijze en de realisatie van bouwprocessen- en activiteiten. Na het toevoegen van informatie over uw eigen organisatie en projectteam heeft u een gedetailleerd en resultaatgericht document voor het betreffende project.
Waardsedijk Oost 8-4
3417 XJ MONTFOORT
KvK nr. : 73378240
BTW nr. : NL859497781B01
IBAN : NL23RABO0132440725
T. 0348 - 50 69 20
E. kantoor@bodebouwkostenadvies.nl